Support Sanjay Bera Recover From Accident | Milaap
Support Sanjay Bera Recover From Accident
100%
Raised
Rs.12,40,500
of Rs.10,00,000
284 supporters
  • BC

    Created by

    Biswanath Chowdhury
  • SB

    This fundraiser will benefit

    Sanjay Bera

    from Bengaluru, Karnataka

My name is Biswanath Chowdhury and I am here to raise funds for my friend Sanjay Bera who is 28 years old. Sanjay Bera is works at Astar jewellery designers. Sanjay Bera lives in Bengaluru, Karnataka alone.

 He met with an accident. He is currently admitted and receiving ICU care in Sparsh Hospital, Bengaluru, Karnataka.
In the next 30 days, we need Rs.10,00,000.00 more for multiples surgeries and medications. Please come forward to support my cause. Any contribution will be of immense help. Do contribute and share this campaign link with your friends and family. 

আমি বিশ্বনাথ চৌধুরী, আপনাদের আর্থিক ও মানবিক সাহায্য প্রার্থী। আমার বন্ধু মাত্র ২৮ বছরের সঞ্জয় বেরা সংসার প্রতিপালনের জন্য বেঙ্গালুরুতে Astar Jewellery তে একজন Designer । পরিবার বিচ্ছিন্ন হয়ে এখানে একাই থাকে।
একটি মর্মান্তিক দূর্ঘটনায় সাংঘাতিক আহত হয়ে বর্তমানে সে বেঙ্গালুরুর Sparsh Hospital এ আই.সি.ইউ তে মৃত্যুর সঙ্গে লড়াই করছে। তাকে তার মায়ের কোলে ফিরিয়ে দিতে এমূহুর্তে ১০লক্ষ টাকারও বেশি প্রয়োজন, বিভিন্ন অপারেশন ও ওষুধের জন্য।
প্লিজ সবাই একটু এগিয়ে আসুন,আপনাদের সহৃদয় সামান্য দানও আমাদের জন্য অনেকটাই।এই বার্তা ছড়িয়ে দিন আপনাদের পরিবার-পরিজন,বন্ধু-বান্ধব সকলের মধ্যে। সকলের সম্মিলিত আর্থিক দান ওকে ফিরিয়ে আনবে মৃত্যুর মুখ থেকে।

Read More

Know someone in need of funds for a medical emergency? Refer to us
support