Support Palit Dutta Recover From Accidental Injuries | Milaap
Milaap will not charge any fee on your donation to this campaign.

Support Palit Dutta Recover From Accidental Injuries

Ask for an update

Story

My name is Biswajit Dutta and I am here to raise funds for my father Palit Dutta who is 55 years old. Palit Dutta lives in Kolkata, West Bengal with his spouse & children. He is currently seeking out a suitable job.

Palit Dutta met with an accident and suffering from the loss of lumbar lordosis, multiple osteophytes, and height reduction of L4-5 and L5-s1discs.

He is currently admitted and receiving ICU Care in Bankura Seva Niketan Hospital - Bankura, Kolkata, West Bengal. Until now, we've spent about Rs. 50000.

We've arranged amount from savings. In the next 30 days, we need Rs.400,000.00 more for surgery. Please come forward to support my cause. Any contribution will be of immense help. Do contribute and share this campaign link with your friends and family.




আমার নাম বিশ্বজিৎ দত্ত এবং আমি 55 বছর বয়সী আমার বাবা পলিত দত্তের জন্য অর্থ সংগ্রহ করতে এসেছি। পলিত দত্ত তাঁর স্ত্রী ও বাচ্চাদের নিয়ে পশ্চিমবঙ্গের কলকাতায় থাকেন। পলিত দত্ত একটি দুর্ঘটনার সাথে দেখা হয়েছিলেন এবং লম্বার লর্ডোসিস, একাধিক অস্টিওফাইটস এবং এল 4-5 এবং এল 5-এস 1 ডিস্ক্সের উচ্চতা হ্রাসের সাথে ভুগছিলেন। বর্তমানে তিনি ভর্তি হয়েছিলেন এবং বাঁকুড়া সেবায় আইসিইউ কেয়ার পেয়েছেন। নিকেতন হাসপাতাল - বাঁকুড়া, কলকাতা, পশ্চিমবঙ্গ। এখন অবধি আমরা প্রায় ৪০০০ রুপি ব্যয় করেছি। 50000. আমরা সঞ্চয় থেকে পরিমাণের ব্যবস্থা করেছি। পরের 30 দিনের মধ্যে, আমাদের শল্য চিকিত্সার জন্য আরও 40000.00 টাকা দরকার। আমার কারণ সমর্থন করতে এগিয়ে আসা করুন। যে কোনও অবদান অপরিসীম সহায়ক হবে। আপনার বন্ধুবান্ধব এবং পরিবারের সাথে এই প্রচারের লিঙ্কটি অবদান এবং ভাগ করুন।

Details for direct bank transfer / UPI payments

Bank Account details:

report
report
report
report

Details for direct bank transfer / UPI payments

Bank Account details:

Rs.1,000 raised

Goal: Rs.400,000

Beneficiary: Palit Dutta info_outline

Supporters (1)

A
Anonymous donated Rs.1,000